Not sure, but as far as I know. HIP is the normal sensitivity without aiming in FPS games, and already ADS is the sensitivity when you aim in FPS game, I'm not sure
ReaSnow S1 has five Scenarios (HIP/ADS/TBD1/TBD2/TBD3)
HIP is the main setting for standard movement, running, walking and basic things in the game, also used as a shoulder sight when using LB or shooting without aiming, the sensitivity is generally higher, here you only customize your buttons and sensitivity, nothing more.
In HIP you can add two inputs for each control button.
Ex: B control --> C keyboard --- forward mouse, if you need to add another key, simply create a macro that when you press the X on the keyboard executes the B button on the control, or another macro with the toggle function, when pressing the V key -> toggle B on the controller for the lay down command.
ADS is precision aiming when you press the LT or right mouse button, the sensitivity is generally lower (that is, when you hold down the LT or right mouse button its sensitivity changes, as dropping the sensitivity goes back to HIP, there are other settings such as YX Ratio, MIN Speed, Curve that will also change the mouse control behavior, leave them as default unless you know the effect.
http://www.reasnow.com/download/ReaSnowApp/Optimizing%20Mouse%20Control.pdfTBD1/2/3 are for vehicles, such as tanks, planes or for inventory and map control, i.e. for custom configuration.
Ex: You can create a configuration in TDB1, so that when you hold shift (in the application you define hold - hold or press - press once) the sensitivity changes from 2.0 configured in HIP to 10.0, and when you press space instead of jumping, the command is to lower.
Ex: You can create a configuration in TDB2, so that when you hold TAB the sensitivity changes from 2.0 configured in HIP to 0.5, for sniper.O ReaSnow S1 possui cinco Cen?rios (HIP/ADS/TBD1/TBD2/TBD3)
HIP ? a configura??o principal de movimentar?o padr?o, correr , andar e coisas b?sicas do jogo, tamb?m usada como mira de ombro ao usar o LB ou atirar sem mirar, a sensibilidade geralmente ? mais alta, aqui voc? personaliza apenas os seus bot?es e a sensibilidade,nada a mais.
No HIP voc? pode adicionar duas entradas para cada bot?o do controle.
Ex: B controle --> C teclado --- forward mouse, caso necessite adicionar outra tecla, basta criar uma macro que quando apertar o X no teclado execute o bot?o B do controle, ou outra macro com a fun??o toggle , ao apertar a tecla V -> toggle B do controle para o comando de deitar.
ADS ? a mira de precis?o quando voc? pressiona o LT ou bot?o direito do mouse, a sensibilidade geralmente ? mais baixa (ou seja quando o segurar o LT ou bot?o direito do mouse sua sensibilidade muda,ao soltar a sensibilidade volta para o HIP, existem outras configura??es, como Propor??o YX, Velocidade MIN, Curva que tamb?m alterar?o o comportamento do controle do mouse, deixe-os como padr?o, a menos que voc? conhe?a o efeito.
http://www.reasnow.com/download/ReaSnowApp/Optimizing%20Mouse%20Control.pdfTBD1/2/3 s?o para ve?culos, como tanques, avi?es ou para invent?rio e controle de mapas, ou seja para configura?ao personalizada.
Ex: Voc? pode criar uma configura??o em TDB1, que quando voc? segurar o shift (no aplicado voc? define hold - segurar ou press - pressionar uma vez) a sensibilidade mude de 2.0 configurada no HIP para 10.0, e que ao apertar espa?o em vez de pular o comando seja abaixar.
Ex: Voc? pode criar uma configura??o em TDB2, que quando voc? segurar o TAB a sensibilidade mude de 2.0 configurada no HIP para 0.5, para sniper.https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=cdUk7XIyeh8